Algemene voorwaarden

ALGEMEEN

 

Huis Puur BV en de webshop van Huis Puur BV, met hoofdzetel in Elewijt -Zemst,  BTW BE0778.961.666 verkoopt kwaliteitsvolle producten.

Natuurlijke, diervriendelijke, en biologische schoonheidsproducten en accessoires.

 

Deze algemene voorwaarden gelden voor alle verkopen en afspraken door Huis Puur en sluiten

alle toepassingen van eender welke afwijkende of specifieke voorwaarden van de koper uit.

Geen enkele afstandsverklaring of aanpassing van deze verkoopsvoorwaarden zijn bindend voor Huis Puur,

tenzij schriftelijk goedgekeurd door een gemachtigde vertegenwoordiger van Huis Puur.

 

AFSPRAKEN HUIS PUUR

Afspraken met Huis Puur zijn bindend.

 

Kan u niet aanwezig zijn op uw afspraak wordt er verwacht dit minstens 24u op voorhand te verwittigen via sms/whatsapp op het nummer +32468143929. Bij een annulatie binnen de 24u zal de helft van de behandeling worden aangerekend. Bij gebrek aan verwittiging / No shows, zal het volledige bedrag in rekening worden gebracht. 

 

            

WEBSHOP

 

Huis Puur stelt haar website en aanbod van producten samen met uiterste zorg.

Toch is het mogelijk dat de verstrekte informatie of de prijs fouten bevat of niet actueel is.

Indien u vragen heeft over de maat, kleur, beschikbaarheid of leveringsopties, aarzel dan niet

om contact op te nemen met Huis Puur door een e-mail te sturen naar info@huispuur-shop.be.

 

PRIJS

 

Elk product wordt aangeduid met een prijs inclusief btw. Verzending of andere kosten

vindt u op de pagina "Verzending en ophaling". De aangegeven prijzen verwijzen naar

het product zoals beschreven in de begeleidende tekst. De foto's zijn decoratief en kunnen decoratieve

elementen bevatten die niet in de prijs zijn begrepen.

 

De verzendingskosten zijn:

 

Voor gewone leveringen binnen België wordt een standaard verzendingskost aangerekend van €7,50.

Speciale aanbiedingen zijn alleen geldig gedurende de periode zoals vermeld op de website.

 

 

BETALING

 

Bestellingen kunnen tijdens het afrekenen op de volgende manieren worden betaald:

 

Online betalingen zijn mogelijk met Bancontact, KBC/CBC, Belfius

 

LEVERING

 

Alle producten kunnen ofwel persoonlijk afgehaald worden bij Huis Puur in Elewijt

of worden bezorgd door ‘Sendmyparcel / bpost’.

 

Als u ervoor kiest om uw aankopen persoonlijk op te halen, kunt u uw bestelling ophalen na het maken van een afspraak

tijdens de openingstijden van Huis Puur.

U ontvangt alle benodigde informatie per e-mail direct nadat uw bestelling is bevestigd.

 

Als u uw bestelling in België wilt laten afleveren, gelieve ons uw afleveradres door te geven.

U ontvangt alle benodigde informatie per e-mail direct nadat uw bestelling is geaccepteerd.

De verzendkosten, leveringsdatums en bezorgservice kunnen variëren afhankelijk van de aard van producten.

 

 

TERUGNAME BELEID

 

Huis Puur's retourtermijn is 14 dagen.

 

Indien de terugname onder ons retourbeleid valt, zal Huis Puur U uiterlijk binnen 14 dagen

nadat het product is geretourneerd, de prijs terugbetalen die wat u voor het product heeft betaald.

U bent verplicht te betalen voor de retourlevering van het product. Huis Puur betaalt voor

het verzenden van vervangende producten en / of diensten.

 

In uw email aan ons dient u ons te informeren over de reden van retour + bestelling- of factuurnummer.

De retourperiode wordt gerekend vanaf de dag dat we het product hebben verzonden.

 

Bij het retourneren van een product:

 

U bent verplicht het product in dezelfde staat te bewaren als bij aflevering.

Het artikel / de artikelen moeten in hun originele staat worden geretourneerd in de originele verpakking.

 

U mag het product niet hebben gebruikt, maar u heeft het recht om de staat te onderzoeken

waarin het product verkeerde toen het werd afgeleverd. Als tijdens het onderzoeken schade

aan het product wordt toegebracht, komt het product niet in aanmerking voor het retourbeleid.

 

We raden u ten zeerste aan om de goederen bij aankomst te controleren.

Mocht het stuk niet naar je zin zijn, dan kun je het naar ons terugsturen

en krijg je je bestelling teruggestort (excl. Verzendkosten). Als de producten zijn geleverd

door een ander leveringsbedrijf dan ‘bpost’, controleer dan het product wanneer de bezorgende

werknemer nog aanwezig is. Als er iets mis is met het product,

schrijf dat dan samen met het leveringsbedrijf op.